dagen var bäst :D<3

2009-04-15 21:29:53
kategori: Allmänt   [1] kommentera




men guuuuuud dagen mår ju vara den roligsate på länge ! :D



först åkte vi slalom från typ 10:00-15:30 kanske sen åkte vi hem och åkte längdskidor.Efter det skulle vi gå ner på ica hahaha ica men i alla fall så hade dom stängt för 8 min sedan när vi kome ner.Så då gick vi och åkte teeeeeeeeefaaaaaat då kom det några killar som kollade ganska mycket på oss.Men jag och frida fortsatte att åka,det var  sjukt kul.Efter det tänkte vi gå hem,men då sa jag till frida oss dom där killarna följer typ efter oss.Frida ba ne dom ska nog bara hem jag ba okej.Sen tänkte vi att vi skulle gå till AnnaKarin men dom var inte hemma.Så då gick vi ut till backen igen och då stog dom där.Men vi fortsatte att gå och då sa dom ba jaha tänkte ni dissa oss eller hahahah sen började vi prata med dom och vi ska träffa i morgon kl 17:00 inte en min försen hahaahhaha kom ihåg det frida haha puss på dagen :D<3333333




mariaa älskar sin fridaa :D<33


fun!

2009-04-15 21:34:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin