solen skiner och jag blir brun :D<3

2009-04-13 15:28:11
kategori: Allmänt   [1] kommentera




solen skiner och jag har nyss varit ute och tränat med mamma,först körde vi intevaller det var skit jobbigt.Sen när vi kom hem så ringde pappa och tyckte att vi skulle åka upp till kariknallen,och det gjorde vi.Det var typ uppför hela tiden tills vi var frammeoch då tog vi oss en renklämma och varm choklad med grädde det var jättegott.Sen när vi skulle åka hem så var  det bara nerför hahah det var riktigt roligt :D.Det är så himmla fin väder här och de thar varit det ända sen i fredag när vi kom hit.Nu sitter mamma å jag och solar det är sjukt varmt + att jag har blivit ganska brun :D idag kommer frida hon kanske redan är här,men vi ska åka slalom imorgo.Pappa kollade på nån sida och det ska tydligen vara fin både imorgon och på onsdag när vi ska åka slalom.Så då ska vi bli brun och fin hahahaha men nu ska jag fortsätta att sola så jag blir brun och kanske ring frida puss / maria jonasson :]<3

Anonym

Bra kört idag , med dina intervaller

2009-04-13 22:49:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin