stugan :D<3

2009-04-12 14:45:24
kategori: Allmänt   [0] kommentera




haha jag hade lite tråkigt så jag raderade min gammla blogg för den var cp.Men i alla fall så är jag i min stuga nu,igår åkte jag längdskidor med min familj.Det gick så lätt att åka så vi åkte tre mil sjukt skönt+ att sloen sken så jag blev lite brun.Idag åkte jag en mil och två kilometer.Men det var inte lika fint väder idag men solen var framme och det blåste lite men jag kanske blev lite brun idag med yeees :D imorogn kommer Frida hit fast hon ska bo i tännes men en då,jag kommer vara med henne mycket.Vi ska åka slalom,längdskidor och massa annat skojj.Vi kom hit i fredags kväll och vi åker hem på söndag nästa vecka.För det är sissta skidtävlingen här på lördag och söndag och jag kommer ha sjukt mycket pirr i magen innan start,bara jag tänker på det så bliv jag lite pirrig i magen.För det är en start låt som tickar som en klocka så man får ännu mer pirr i magen,men jag vet inte om det är samma i år eller om dom har bytt x) ikväll ska vi se på nya james bond filmen den är säkert bra ,för typ alla dom filmerna är ju bra.Nuska jag kolla hur man gör om sin blogg lite finare men jag lär ju inte hitta hur man gör men om nån av er som läser vet hur man gör så säg gärna till puss :]<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin