kulig dag :D<3

2009-04-14 21:14:32
kategori: Allmänt   [0] kommentera




haha dagen måste ju ha varit den bästa på länge!  Först åkte jag slalom med frida,vi åkte ett tag senåt vi taco tallrik på Rudolf.Sen ut i backen igen,frida och jag är nog överäns om att hon rammlade mest x) men min pose var bäsr i puckelpisten.Sen när vi tog liften upp till backen då kom det en kille och ba hej sötnos,och jag tror fan jag åkte och störde mig på det hela dagen när vi åkte slalom.För han var ju så jävla äklig så jag tror att jag dör usch ! Sen åkte vi in och fikade choklad med grädde & en chokladboll så sjukt gott.+ att vi åt patroner hela dagen haha x)Sen kom min mamma och hämtade oss.Efter vi hade åkt slalom så satt vi oss och sooola på balkongen.Efter vi hade sooolat så kom frida föräldrar med skidkläder,så då stack vi ut och åkte längdskidor :D 6 km.Sen gick vi in och ducha.Efter det grävde vi en liten sittplats som vi satt oss och solade på :D  och tog typ tusen kuliga bilder hahah puss på denna underbara dag :D<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin