filmtips :)

2009-08-16 19:59:56
kategori: Allmänt   [0] kommentera
nu tänker jag betygsätta lite filmer högst fem +


 

twilight är en sån sjukt underbar film så den får fem +



i taket lyser stjärnorna får tre + för jag gillar inte slutet



step up älskar den filmen så den får fem +



drömkåken är så sjukt kul men seg ibland så den får tre +



älskar alla polisskolans filmer så alla får fem + :)



step brothers hahah kul film den får fyra +




daylight är bara bäst älskar den så det får bli fem +




patrik 1,5 grymt kul film det får bli fyra +


nu har jag skrivit dom filmer som jag tycker om just nu men nu ska jag ¨kolla på


27 dresses

p.s i love you

morden i midsomer

my best friends girl

och några till,så vi får väll se om dom är bra :)









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin