fredagsmys :)

2009-08-28 21:33:30
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hejhej bloggen :)



asså ni fattar inte hur mysigt jag har,sitter här i min säng med massa kuddar och täcken och jag har nyss kollat på en film det blev Blonde Ambition och nu ska jag börja kolla på Blades of Glory hahah har sätt den filmen fast det var grymt längesedan.Idag har vi i alla fall hafta fotbollsdag vi spelade först mot sydney då blev det 2-2 sen spelade vi mot pekind så förlorade vi med 3-1 men vi spelade grymt bra endå :) Imorgon ska jag vara med ida och olivios tror jag men vi får se aja puss nu ska jag börja se den andra filmen och äta Ben and jerry´s :) pussis / maria :)


det är dags för fredagmys om det så är det sista jag gör,
snart är det fredagsmys,hoppas inte föräldrarna stör,
nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmys :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin