lördagsmys

2009-08-29 20:42:51
kategori: Allmänt   [1] kommentera



Kom hem vid fem tiden från stan,där jag hade
varit med ida och olivios.Jag åt lunch med pappa
på tacobaren då mötte jag olivia där också utan att
vi hade besträmt nått det var lite kul faktiskt.Sen gick
vi ett tag efter vi hade ätit sen träffade vi ida och olivia
nyberg vid tre.Stan stängde ju fyra fast det tänkte vi inte på
:P Men vi han köpa lite presenter till olivia endå,som tur var :)
Nu sitter jag och myser lite och kollar på tv eller ja en film och ska
snart börja kolla på en ny.Imorgon har vi match på lövsta vid tolv halv
ett så kom och kolla på oss vi möter ope.Sen efter det ska jag nog vara
med ida och beidan vet inte vad vi ska göra men nått kul i alla fall lär det ju bli :)


KOMIGEN NU TJEJER NU TAR VI DOM IMORGON ! :)<3


pussis / maria :)

fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-08-29 22:39:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin