städning på gång ! :D

2009-08-23 13:08:35
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hejhej bloggen nu är jag på gång och ska städa,vaknade vid tio och sätt direkt på en film på datan.Jag såg män som hatar kvinnor,den var väldrigt bra tycker jag men efter det så åt jag frukost och nu har jag nästan gjort klart rummet för jag skriver lite i blan nu och sen städar jag lite.Juste jag fick ju en ny tv av mamma och pappa som jag saden var inte så jätte liten,jag fick den för att mathias har flyttat till en lägenhet och fick en större tv och då fick jag hans gammla men den duger väldigt bra ! :D HAPPY FACE :D Sen nu ska jag snart äta lunch sen åka till lövsta och spela lite fotboll innan träningen sen efter träningen kanske vi ska ha grillkväll :) aja nu ska jag äta lunch bilder på tv och på mitt ny städade rum kommer sen ! pussis / maria :)


glöm inte att kolla www.mariaocholivia.blogg.se :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin