hejhej

2009-12-22 21:52:11
kategori: Allmänt   [0] kommentera

chacha bloggen !
dagen var fett kul först hade vi
skolavslutning videoklipp kommer
imorgon när jag åker till pappa,aa
i alla fall så var det jättemånga bra
killar och tjejer som uppträdde sjöng/dansa
sen efter det så dansade lärarna till michael jacksons
thriller haha det var as kul.Sen gick jag ,ida och olivios
på stan och bytte julklappar på tacobaren :D jag fick
allt jag ville ha två halsband,en lila huvtröja från bikbok,
en as fin t-shirt från monki,ett armband,och ett par as snygga
leggings från bikbok tack mina underbara vänner för alla fina
paket,jag älskar er ! <3 sen tog jag fanny och linnea bussen till
valla för vi skulle packa påsar och jag fanny och linnea fick 100
kr av en gubbe haha fett snäll :) sen tog jag och linnea bussen till
stan där jag sen träffade angelica och vi gick på stan en sund och
sen tog vi bussen hem till mig och hon fick se hur jag bodde :P
sen vid sex åkte hon hem för jag skulle ju på skidträning som
var grymt sooft för vi åkte bara runt där vi ville 85 min bara det
att det var så jävla kallt :/ men jag ska snart sova för jag och
mathias ( min bror ) ska på stan tidigt imorgon bitti och handla
dom sista julklapparna eller ja han har inte börjat än :P
åh bara 2 dagar kvar till jul :D happyface <3
pussis / maria (L) hörs imorgon och bilder
kommer då :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin