shooo breee :)

2009-12-21 17:01:08
kategori: Allmänt   [0] kommentera




skolan idag var värdigt skojjigt
och det var ju sista dagen med
roliga lektioner för imorgon har
vi avslutning :D Men i alla fall
så idag började dagen med
att en lärare som heter fredrik
trollade för oss och sen hade
vi snörugby haha as kul sen
hade vi HK vi bakade nån äcklig
kaka och sen har vi lunch och efter
lunchen så hade vi dans :D jag var
typ as nervös innan för jag inte ville
dans med nån kille men sen var det
as kul haha :D efter skolan så gick jag
på stan med fanny och olivia nyberg
en stund och sen gick jag och björken
en stund sen skulle hon hem så då åkte
jag också hem :) puss på dagen :D
bara 3 dagar kvar till julafton !
happy face<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin