20 frågor !

2009-07-24 15:01:05
kategori: Allmänt   [0] kommentera

20 frågar på det alla kanske inte visste om mig !



1. jag heter siv och anna i mellan namn.

2. jag åker längdskisor och spelar fotboll.

3. Jag har 3 djur en katt,en hund och en kanin

4. Jag hatar spindlar.

5. När jag var liten sprang jag in i en sten,så min ena tå är lite konstig.

6. jag har tappat min mobil i vattnet 2 gånger och har fått 3 nya mobiler på ett år.

7. Vi har en stuga i Bruksvallarna.

8. Mina föräldrar äger step in.

9.  jag har åkte skidor sen jag var liten,men tävlat sen jag var 7 (längdskidor)

10. Jag har inte varit utomlans på 4 år.

11. Jag har inte varit i stockholm sen jag var 7.

12. Jag har en bror som är 16.

13. Min farmor och farfar bor i strömsund.

14. Min mormor och morfar bor i bispgården.

15. Jag har spelat fotboll i 3 år.

16. Jag vill bli frisör när jag blir stor.

17. Längdskidor är det bästa jag vet.

18. Jag åker skidor för Ösk.

19. Jag ska inte på J/H :/

20. Jag hatar dom som sviker.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin