20 juli :)

2009-07-20 18:40:56
kategori: Allmänt   [0] kommentera




hejhej bloggen !


idag är det den 20 juli och bara 3 dagar kvar tills angelica fyller år.Men just nu är hon i stockholm med olivia och hon kommer hem på onsdag tror jag.Idag har jag varit inne i stan och kollat på lite möbler till mathias,som han ska ha i järpen i sin lägenhet.Han har ju fått bott på elevhem i ett år och nu får dom flytta till en lägenhet i 3 år så sen ska vi vill måla och sånt där inne.Aja i alla fall så har jag varit inne i stan och sen bara suttit vid datan och så har jag också bakat kladdkaka som jag och bror åt .Sen kom pappa nyss hem så vi har nyss ätit mat och nu sitter jag här.Jag vet inte men jag funderar på om jag ska kolla på en film snart eller nått,och imorgon ska jag springa blå/vita med mamma igen sen veta jag inte vad jag ska göra så om ni vill hitta på nått så ring eller smsa 070-3837186 :)

puss så länge ! :]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin