dagen :D

2009-07-25 22:44:25
kategori: Allmänt   [0] kommentera
först åkte jag till ida vid tolv tiden.Sen satt vi och prata och ida åt frukost vi ett haha sen yod vi tio över två bussen till lövsta och olivia klev på vid rådmansgatan.Sen kom fanny och karro men karro gick efter bara en liten stund :/ Sen kom linnea och vi började spela lite,och det blev mycket skratt som vanligt.Efter det skulle fanny och linnea hem och packa för dom ska på J/H.Så då skulle vi ta bussen och ingen av mig eller olle hade pengar så ida skulle bjuda oss men hon hade förlite pengar så busschafören bjöd oss :D happyface ! Sen visste vi inte om vi skulle till ida eller olivia så vi jlev av vid rådmansgatan och hade skojj sen gick vi till konsum för jag skulle hem.När jag kom hem så åt jag sen var jag med angelica och hade skojj.Imorgon ska jag vara med ollibolli ida och kanske olle vet inte men nu ska jag snart sova puss puss och godnatt ! :D<33


STOCKHOLM 2-5 AGUSTI MED OLLIBOLLI IDA OCH OLLE ! :D<3333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin