dagen.

2009-07-01 22:17:00
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hahah dagen var roligast först spelade vi martch mot nått norskt lag vi vann med 2 eller 3-0 sjukt bra spelat tjejer.Sen kom typ olivios,fanny,linnea w,,angelica,clara,mira till slandromsbryggan så då badade vi där ganska länge.Sen cyklade vi till angelica och clara som hade sjukt lyxigt.Men sen var jag tvungen att cykla hem för jag skulle äta.Sen gjorde jag mig iordning för vi skulle på storsjödiscot så jag skulle gå ut och ringa olivia b.Då kommer olivia nyberg och olivia björk upp för min backe och ba hej kan fannys cykel stå här jag ba aa sen började vi prata.Efter ett tag så bestämde vi att vi skulle cykla till discot.Så då tog vi cyklarna till olivia n för ida var där,sen ringde  f 95 tränare och frågade om jag och ollibolli ville spela match med dom kl åtta imorgon.Så då orkade vi inte gå på discot så då cyklade vi till sandviken och köpte glass sen hoppade olivia och olivia i med kläderna i vattnet och sen skulle olivia byta byxor typ brevid vägen ahhah det var sjukt kul mer får ni inte veta men nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon godnatt ! :D<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin