:)

2009-07-29 12:14:16
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hejhej bloggen !


jag är får fortfarande inte till det med video inlägget även fast det var någon snäll person som försökte hjälpa mig via en kommentar men jag fattar inte endå.Jag är ganska oteknisk om ni underar hahah x) Men ja en som jag känner kanske skulle hjälpa mig men aja.Snart blir det väll lunch för min del men mamma har inte kommit hem än men ja hon kommer väll snart eller om nån timme.Sen ska jag springa efter det kanske det blir ollibolli,och ikväll kanske angelica om hon är hemma då.Nu pratar jag med ollibolli eller ja chattar och vi ska skaffa en blogg tsm men jag kommer endå blogga på min så ni får fortsätta läsa endå ! :D www.mariaocholivia.blogg.se read it ! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin