fredag (:

2009-07-17 12:11:49
kategori: Allmänt   [0] kommentera
känner att jag har varit dålig på att uppdatera men jag har varit ganska trött nu den sissta tiden.Jag känner att sommarlovet går så fort och det har gått hälften nu.Jag vill hinna med så mycket mer än vad jag har gjort jag vill till stockholm men det kanske inte går men det får vi hoppas.Idag ska jag i alla fall sova hos angelica och vi ska sova i tält och kolla på massa filmer på min data sen imorgon vet jag inte vad jag ska göra men angelica fyller i alla fall år på onsdag så då ska jag fira henne då.Sen är det yran åååh jag längtar så sukt mycket efter den.Det är så sjukt kul och det kommer bli bäst i år ! Igår var jag med olivia och ida vi cyklade runt och gjorde lite sakner som ni inte behöver veta vi åt glass sen skulle vi bada vid bryggan men det började regna och blåa så dom kom aldrig, och nu ska jag snart äta sen springa med mamma sen ska jag ta bussen eller åka bil och öpa lite gott tills ikväll sen kommer angelica.Så då ska vi cykla upp till henne sen vet jag inte vad vi ska göra men det blir nog skojj.Jag laddar upp bilder på mitt rum som jag städade nyss så kan ni få se det aja puss så länge ! :)<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin