maria här igen ! :)

2009-07-22 20:40:28
kategori: Allmänt   [2] kommentera







hejj bloggen maria här igen!



tyckte det var lite kul att olivia fick göra ett inlägg så jaa nu har hon gjort det också hon kanske kommer göra fler längre fram men vi får se ida och olivia n kanske också vill det.Aja nog pratat om det så har ju ollibolli skrivit vad vi har gjort idag så jag fortätter skriva om vad jag gjorde när jag kom hem från olivia.När jag kom hem så hjälpte jag mamma att städa lite sen så åt vi middag efter det stack jag ut och spelade fotboll med mathias sen sat jag mig vid datan igen och nu ska jag kolla på beck - sista vittnet.Som ni kansek har märkt så älskar jag alla beck filmer
nu ska jag säga som olivia sa 

 

h e j  s v e j s  l i n g o n  f e j s


xoxo
  maria :) thithi var lite kul att skriva så,kansek blir så att jag alltid kommer skriva så nu hahha hejdå ! :D


Anonym

hahaa jag vill göra fléra för det var sjojjsigt att gästblogga:DDD

2009-07-22 21:21:32
mariajonasson

hahaha okej ollan det är klart du får det !!! :)<333

2009-07-22 23:56:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin