söndag :)

2009-07-05 22:26:21
kategori: Allmänt   [0] kommentera

igår ( lördag ) sov ollibolli ida och linne w hos mig vi hade sjukt kul och flummade till oss som vanligtFörst kollade vi på massa matcher i storsjöcupen och linnea och ida var lite pinsam och det behöver ni inte vet.Sen åkte vi till rusta och handlade badmadrasser.DSen kom linnea på att dom kanske ville sova hos mig så då ringde jag mamma och frågade om dom kunde sova här och det gic.så dom kom kom typ vid åtta halv nio till mig och då stack vi till bryggan och tog ett kvällsdopp eller många kvällsdopp blev det nog :) Sen cyklade vi hem till mig frusna och kalla.Så då kurade vi in oss i två täcken tog fram lite chips ostbågar och godis sen kollade vi på en film det blev bröllposduellen ! När vi hade sätt halva filmen stack vi ut och spelade fotboll sen kollade vi klart på filmen sen tror jag att vi somnade vi halv två för alla var så sjukt trötta :P Sen idag så vaknade vi vid elva då åt vi frukost vid tolv sen stack vi ut och spelade fotboll men linnea åkte hem innan vi spelade fotboll för hon var typ lite sjuk.Så sen åt vi lunch sen stack vi till bryggan och sooola sen hem och kolla på film sen skulle ida och ollibolli hem så då åt jag middag sen har jag kollat på två filmer Wallander - afrikanen och High School Musical 3 :D Nu sitter jag och chattar och angelica kanska kommer snart för hon kanske ska sova här men nu ska jag prata med mamma sen kanske kolla på en till film puss :D<333





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin