spring tur :]

2009-07-27 12:04:05
kategori: Allmänt   [1] kommentera

nu har jag nyss kommit hem från en spring tur med pappa på ösk vi sprang blå/vita som vanligt.Den är 4,5 km lagont lång tycker jag.Nu har jag också duschat och ska snart äta sen bär det av mot ida sen ska vi väll möta upp ollan :D
nu ska jag äta pannkaka puss puss hörs ikväll ! :)<33


nån som vet hur man laddar upp ett video inlägg ? :)


Josse

Ja , jag vet hur man laddar upp video inlägg ,



litet kort info inlägg:



Om du vill visa en film på din blogg från youtube , då går du till den filmen och kopierar en av länkarna som är bredvid filmen . helst den länken som är under den första .



Också går du in och gör ett inlägg , ochkså vet du väl hur man laddar upp bilder? bredivd där man gör det står det en text som heter : html , där trycker du och klistrar in länken där sen på upptadera lite längre ner ,



då komemr det en gul ruta på ditt inlägg , där kommer videon vara .



också kan du skriva lite om videon på ditt inlägg ,



sen laddar du uppd en :D

2009-07-28 13:56:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin