STOCKHOLM ! :D

2009-07-25 21:30:33
kategori: Allmänt   [1] kommentera



mioo föralltid ! <3



ååååååh fatta kul nu är det bestämt den 3 agusti klockan 05:00 sticker vi från östersund till stor staden stockholm för att ha det sjukt kul på grönan och på stan.Vi kommer få minnen för livet allt vi kommer göra.Haahaha jag kommer inte ha med mig nå mycket för min väska kommer vara proppad när vi ska hem av allt jag har köpt hahaha ! :D<33333

GUUUUUD JAG ÄR SÅ SJUKT GLAD,FATTA STOCKHOLM MED SINA BÄSTA VÄNNER VI KOMMER LÄTT HA DET BÄST ! :D<3



PUSS PUSS !


H E J  S V E J S  L I NG O N  F E J S


xoxo maria :]


iiida

AAAAAAAAAAAAAAAAH :D:D:D:D:D:D:D



WIIWWWOOWIWIWIWOIWOIWOWIOWIWIWIWWWWWWWWWWWWIIIIIOOOOOOHH



LOOOOOOVE IT

2009-07-25 21:56:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin