varmt igen !

2009-07-30 13:29:46
kategori: Allmänt   [0] kommentera




nu är det äntligen varmt väder igen love it ! <3
jaa olivia om du ser det här så ring mig,om vi ska ses för då måste jag cykla in :)
nu har jag nyss ätit luch och innan det  spelade jag fotboll med petter och mathias x)
tror jag ska kolla lite vad jag ska ha med mig till stockholm och kanske byta kläder och typ
göra mig klar för jag tror jag sak cykla in till stan om bara olivia kunde ringa hahahahahaha :]
som jag sa förut så sov angelica här inatt och vi hade sjukt kul,vi pratade om allt och alla och ja
 hade kul.Sen nu på morgonen skulle hon hem för jag skulle vara med olivia.Så jag följde med henne
 hem en bit.Sen kom mathias hem från farmor & farfar, och pappa är i bruksvallarna (våran stuga ) han
kommer hem idag,och nu idag börjar ju yran men jag ska inte gå idag :/ det var planerat först men jag orkade inte
+ att jag kommer vara sjukt trött hon jag ska gå alla dagar när vi åker till stockholm på söndag morgon kl 05:00 på morgonen.Sen kommer jag hem på tisdag kväll sen ska jag på läger i åsarna och innan det ska jag till min stuga :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin