yran !

2009-07-24 11:57:46
kategori: Allmänt   [1] kommentera


klicka på bilden för att den ska bli större !



åååh snart är det yran,jag längtar sjukt mycket,jag ska typ gå med fanny,olivia,ida,linnea,olivia kanske beidan och angelica ! :D åååh gud vad kul det kommer bli och det är inte klart än men jag kanske får följa med olivia ida och ollibolli till stockholm dagen efter yran.Men i så fall kommer vi ha det sjukt kul och gå på grönan,shoppa  och mycket mycket mer :) puss på det ! Idag ska jag nog bara vara hemma tills det är träning klockan fem på lövsta sen ska jag nog bara mysa med familjen.Fanny linnea och olivia sova hos ida igår men jag trodde angelica skulle vara här lämgre än 10 min så jag sa att jag inte kunde så det var grymt synd.Men det kommer fler gånger,samtidigt var det rätt skönt att bara vara hemma ! :) aja nu ska jag hjälpa mamma och städa lite så hon blir glad puss puss :D

Rebecca Beverly - om livet utomlands http://becccaboo.blogg.se/

hur äre med dig ? <3

2009-07-24 14:48:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin