dagen :)<3

2009-06-05 21:56:37
kategori: Allmänt   [0] kommentera





idag fyllde mamma 45 år :] vi firade henne sen har jag bara varit hemma och myst med henne !
jag tänkte att jag skulle åka in till stan och träffa  olivios för dom skulle typ på stan sen till andreas men det blev inte av.
Jag kunnde inte och orkade inte :P men det kommer fler tåg imorgon ska jag nogträna med pappa typ åka rullskidor eller springasen till stan och vara med olivios och ida :D frida ska typ ha fest och linus kommer men jag sa att jag skulle till sundsvall för det skulle jag först men inte längre så jag skanog inte gå :P<3 aja frida fyller år på måndag men grattis i förskott :D


det är bara en vecka till min b-dayy och skolavslutning :D<333333 LÄNGTAR




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin