städar :)<3

2009-06-07 21:09:31
kategori: Allmänt   [0] kommentera

hahah nu sitter jag här och webbar med olivia nyberg vi har städat ett tag nu och jag tog nyss en vilopause :P
haha jag har snart städat hela mitt rum,fast jag ska snart dammsuga men jag kan inte göra det nu för tiiingiiis är här i mitt rum.För er som inte vet vem tiingiiis är så äre min kanin som jag har haft i 2 år och om några dagar 3 år :D
ida äre 5 dagar till födelsedag & skolavslutning jag räknade lite fel förut.Min vecka ser ut så här !




måndag: gå/cykla till hasse och fika :D


tisdag : fridrotts - idag


onsdag : tor jag att det är fridrotts - dag / övernattning på skolan :D


torsdag : städa skåp / klassrummet


fredag : b-dayy / skolavslutning :D<333


älskar veckan :D<333





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin