BÄST ! :D<3

2009-05-21 17:47:51
kategori: Allmänt   [2] kommentera



nu måste jag erkänna att dagen var den bästa på länge,men det säger jag typ varje dag men strunt samma.
ida har jag varit med systrarna nyberg och jag kommer vara med dóm imorgon med.
Men först var i staden  hos ida och olivias mamma sen skulle vi ta bussen hit och bada men det blev aldrig av att vi bada.Men i alla fall så gick det ingen buss,eller jo men den gick kl 17:15 och klockan var typ två så mamma kom om hämtade oss tacktack :D När vi kom hem så hoppade vi studsmatta och splade fotboll typ bollen i luften och prick :D
haha skjuk kul + att det belv mycket mycket skratt under dagen och jag hoppas att det blir lika kul imorgon :P
sen satt vi oss vid datan,och sen var dom tuvugen att åka för mamma skulle skjussa dom så jag ska typ äta nu

puss så länge ! :D<3



LINNEA HAR GJORT BILDEN I FALL NI UNDRAR :P<3

jag störtälskar dig!



imorrrn planerar jag att garva så mkt att jag rullar av studsmattan hahahhahahhha :D

2009-05-21 18:50:46
oliviaaa (:

sjukt kul dag. (:

du glömde ben & jerry's-arna (;

imorgon blir det mera skoooojj! (: <3



jag älskar dig.

2009-05-21 21:42:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin