dagen med systrarna nyberg :]<3

2009-05-22 22:09:18
kategori: Allmänt   [0] kommentera
denna dag har varit underbar först vaknade jag upp av att min mobil peep för jag hade ställt alamr kl 08:30 för jag skulle träna på ösk tio så då gick jag upp och åt frukost.Sen kom pappa och hämtade mig och mathias så åkte vi och tränade.Vi strang nån blå/vit bana 4,5 rätt okej faktiskt men det blev jobbigare än vad jag trodde det skulle bli.I alla fall så duschade jag på utikten vid arcturan sen vänta jag och pappa på mathias som tränade längre än oss.Efter det åkte vi hem och åt lunch sen städade jag mitt rum & mina garderober sjukt nöjd med städningen faktiskt :D Sen trodde jag olivia och ida skulle komma vid två så jag skyndade mig,men dom kom inte kl två utan typ fyra :P så dom var här till åtta.Vi var ute och spelade fotboll typ hela tiden,satt vid datanoch var nere vid bryggan :D sen kl åtta tog jag cykel upp till angelica och var där en timme :D<3 kulig dag !
tack till alla som läser bloggen ! :D<3
bilder från dagen kommer snart ! :D<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin