helgen :D

2009-05-19 16:02:45
kategori: Allmänt   [0] kommentera




min helg :



fredag : idag hade vi match mot frösö f 95 vi spelade jätte bra hela tiden förs gjorde dom andra mål,men sen på slutet fick vi in ett mål som Mira gjorde jättebra spelat hela laget så det ble 1-1 men vi skulle ha vunnt + att vi hade jätte måntga mål chanser :D<333 bra spelat hela laget ! : ]


lördag : idag har jag varit med bästaste ollibolli vi har ätit ben and jerry´s sen åkte vi till lövsta för det var lövsta dagen det var faktiskt kul.Jag och olivia fick sälja lotter det var faktiskt ganska kul :P Sen efter det skulle vi hem men missa bussen så vi gick hem och jag var kissnödig hahahhaha x)<3 kul dag i alla fall !


söndag : idag var jag också med ollibolli vi var först hos mig och spelade fotboll och hoppa stuttsmatta det var kul.Sen kom olivias farfar och hämtade oss sen gick vi till konsum och köpte ben and jerry´s mums :D<3333 sen gick vi till en park och lekte lite och åt upp glassen :D Sen gick vi till olivia och satt oss vid datan :D



puss på helgen :D<33333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin