HELGEN :D<3

2009-05-30 19:04:32
kategori: Allmänt   [2] kommentera




helgen har vart sjukt kul och den har spenderats med dom bästa !
i alla fall så sov fanny över här i natt och vi hade sjukt kul vi spelade fotboll och sånt.
idag när vi vaknade upp kl 11:00 så var det strålande soooool och klar blåå himmel,det var 30 gr här :O
sen spelade vi fotboll till ollibolli kom för då stack vi och badade :D sen skulle fanny hem så då cyklade jag och olivia in till stan och köpte glass.Hon i kassan sa att det skulle bli mycket varmare på måndag,tisdag ochonsdag :O och på onsdag ska vi cykla till sunna guuud vad varmt det kommer bli asså.Aja sen när jag skulle cykla hem så skulle jag drika i bäcken vid daniel och då tappade jag min mobil i bäcken så nu har jag ingen igen om ni undrar vrf jag inte svarar på nått sms eller när ni riner :/ aja puss så länge ! :]<3

agda

ååh jag skulle vela va me! :D men vi ska ju göra det trehundramiljarder ggr till! visstdå? :D:D:D



jag håller på med ett "litet" projekt och till det behöver jag alla bilder som du tagit med D60'n på mig dig och olivios :D

du får se resultatet i slutet av sommarn! :D



vi ska ha bästa sommarn nånsin och ta as fina bilder på oss tsm och njuuuuta av livet! jihhhaaa! :D<33333333333



pusssss

2009-06-04 23:36:59
mariajonasson

haha visst bara du säger vilka du vill ha ! :D<33

älskar dig sjukt ! :D<33333

2009-06-05 13:57:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin