ramundberget 2009

2009-11-15 20:52:02
kategori: Allmänt   [0] kommentera


I torsdags åkte jag och frida tills bruks vi åkte skidor på fredagen och
sen vid åtta åkte vi till ramundberget och där var ju allt roligt folk !
Vi sov med Emil P,Johan,Moa,Lina och Emil S alltså ÖSK - Stugan :D
Först var vi ute och sprang på morgonen någon min sen var det
frukost och sen blev det första passet på lördagen vi körde inge
hårt typ bara teknik på klassiska skidor.Sen andra passet åkte vi
från bruks efter vi hade kollat lite på tävlingen då aja i alla fall
så körde vi lite fort ibland.Sen åt vi middag och hade skojj på
kvällen.Sen idag körde vi lugnt också men hade lite skojj sen
efter i slutet av passet och sedan städade vi ut stugan.
Jag orkade inte skriva exakt vad vi gjorde men ni får vara
glad att jag skrev nått i alla fall :D

bilder orkade jag inte ta eller ja jag glömde
bort och ta några men aja pussis / maria (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin