ROLIGAST DAGARNA PÅ LÄNGE !

2009-11-03 16:59:57
kategori: Allmänt   [0] kommentera



jag måste värkligen säga att jag älskar skolan i alla
fall dom här två dagarna som har gått.För att vi har
haft så jävla kul på alla lektioner,raster,idrott och allt
jag fattar inte hur mycket jag har garvat dom här två
dagarna idag garvade jag och fanny som tokar på
rasten och sen flummade det av sig till olivia och olivia
också.Det var i alla fall så jävla kul ! Sen nu när jag kom
hem så kommer jackan från sundsvall att skickas hit
och det har dom aldrig gjort förut och kommer nog inte
gör det heller för chefen skulle på möte i umeå och då
kommer alla bik bok butiker dit så då ger han jackan till
dom som har bik bok här i stan så jag kan hämta den på
torsdag.Så jag känner mig ganska speciell nu HAHA + att
jag också hade ett par nya skidpjäxor på min säng ! (L)
pussis / maria (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin