chacha

2009-10-20 17:19:43
kategori: Allmänt   [0] kommentera



hejhej !

har nyss ätit och ska snart plocka fram träningskläder
för jag ska snart på skidträning,inte för att jag är så
pepp på det men frida peppar ju mig som vanligt (:
vad skulle jag göra utan henne ? :D aja sen har skolan
varit hel ok men ja det är ju inte så långt kvar till lovet
som tur är för jag är så sjukt trött varje morgon :/
även fast jag lägger mig i bra tid :S aja hörs efter
tränigen pussis / maria (LL)

dagens låt : erik hassle - bump in the road






If a bird can sing with a broken wing
You'll learn to bend when the wind blows
The leaves may fall, but the trees stay tall
This is a bump in the road
Don't give up, you will make it
Don't give up, you will make it




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin