fredagsmys :)

2009-10-02 19:17:59
kategori: Allmänt   [0] kommentera


älskar bilden,minnen med er är oslagbara ! <3


shit förlåt jag har inte uppdaterat på länge men internet har varit
stört men nu funkar det (: men idag är det fredag och jag mår
toppen faktiskt och jag har fått pratat ut om allt som har hänt så
tack alla underbara människor som stöttar mig i det här ! Älskar
er sjukt <3 Jag var ju sjuk tills på torsdag då jag gick på skolan
sen var jag på skolan idag också fast jag är fortfarande sjuk men
jag orkade inte sitta hemma hela dagarna och kolla på
tv.För jag saknade faktiskt klassen och det var grymt kul
att träffa alla ÄLSKAR MONTREAL ! <3 juste idol i kväll också det
blir skojj men nu ska jag ta mig ett bad så vi hörs senare jag lovar (:
pussis / maria (LL)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin