HISSAR OCH DISSAR !

2009-10-19 20:23:06
kategori: Allmänt   [0] kommentera



* Det är snart lov !


* På lovet ska jag åka skidor med Frida !


* Inte så jätte långt kvar till jul !




* måste köpa en ny mobil för egna pengar
fast det är nog inte så konstig om man tänker
efter vad jag har gjort med mina mobiler så
fattar man nog varför jag måste köpa en själv.


* Rökning är sjuk räkligt


* Kommer inte vara hemma på lovet och
träffa alla roliga människor! Fast frida och
jag kommer ha det bäst i bruksvallarna (Y)


 



* om nu dessie har så mycket pengar kanske hon borde lägga ner
  lite på att fixa håret det ser ju ut som om hon är ny vaken tycker
  jag i alla fall liten fail där va dessie !









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin