YEES !

2009-10-28 16:18:17
kategori: Allmänt   [0] kommentera


YES eller  NO  ?!


jaa asså jag vet inte det ska bli ganska kul att
åka hem men endå inte.Om ni skulle vara här
idag så skulle ni nog tycka samma sak för vädret
är på topp sjukt jävla varmt och spåren är perfekta
så ja jag vet inte.Idag har jag i alla fall nästan åkt
28 km men det blev kanske 25-26 km alltså 2 mil
och 5-6 km (: Till skillnad från igår så var jag så sjukt
glad idag och helt i form för jag kunde åka sjukt långt
innan jag behövde stanna eller drika och det brukar jag
göra ganska ofta :D aja nu ska jag snart åka ner till bussen
så vi hörs ikväll vi nio. Pussis / maria (L)
saknar alla 7kt mycket ! (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin