dagen.

2009-09-11 19:10:41
kategori: Allmänt   [0] kommentera




hejhej bloggen (:



idag hade vi först skola vi började klockan 08:05 då hade vi nån spring
grejj men jag var inte med förjag har ju varit sjuk.I alla fall så sprang
hela klassen utom jag och anna för anna hade också varit sjuk eller nått
så vi gick dit medans alla andra joggade.Sen sprang dom 3 varv allt vad
dom kunde och jag och anna fick hejja :) Sen bytte alla om sen hade vi nån
origenterings sak i klassrummet sen hade vi lunchvi åt nån biff och potatis,
ganska gott.Sen hade vi språk och vi har ju helena som är typ den bästa läraren
så vi fick sluta kvart i två i stället för halv tre som alla andra :) Sen efter skolan
så gick/cyklade jag,beidan,olivia,fanny a,ida och olivia hem till olivia och ida :) Sen
var vi där en stund sen skulle dom på träningen men jag fick inte gå för mamma och
pappa eftersom jag har varit sjuk.Så då tog jag kvart över fyra bussen hem,så jag har
nyss ätit med mamma och nu sitter jag och kollar på America´s best Dance Crew sjukt
bra pogram tycker jag :)aja hörs kanske mer ikväll pussis / maria (LL)




olivia björks 13 års tårta på bilden (LL)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin