forsa ! :)

2009-09-02 14:52:24
kategori: Allmänt   [1] kommentera
bloggar rekord igår nu har jag 48 :)


aja kom nyss hem från forsa och ska sätta mig och äta lunch nu :)
Men det var grymt skojj så sjukt kul ! Först samlades vi på skolan sen åkte vi buss
till typ forsaleden och där ifrån gick vi 7 km sen när vi kom fram satt vi upp tälten.
Sen gick vi och badade sjukt kul bilder kommer sen.Efter vi hade badat var det middag.Sen
efter middagen badade vi igen då var det ännu roligar :) Sen på kvällen så var det helt sjukt kul
vi satt och pratade med massa i telefonen det var jag,olivia,mira,olivia,beidan,hannes och andreas :)
Vo hade grymt skojj i alla fall sen var vi tvungen att vara i tälten kl 11 så dä låg vi och pratade tills halv tolv
för då var olivia björk tvungen att gå på toa och det var grymt bra för vi hade planerat massa grejjer.För hon fyller ju år idag så då firade vi henne 12:01 med kladdkaka ljus ballonger och massa mer hon blev sjukt glad.Nu orkar jag inte berätta mer men jag skriver mer någon annan gång haha nu ska jag äta sen uppdaterar jag mer sen

pussis / maria :)

o b :)

grymt kul hade vi älsk :D<3<3<3

2009-09-02 15:18:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin