skola skola skola

2009-09-15 17:46:15
kategori: Allmänt   [0] kommentera
kom nästan nyss hem från ida som jag var hos efter skolan men jag berättar
om skola först.Aja vi började klockan åtta och då hade vi idrott vi hade styrka
kondition inte lika jobbigt för vi hade erik och inte magnus hahha tur det eller
det är grymt kul att ha med magnus tycker jag för han är så rolig lärare :P aa
sen hade vi bild det var min första lektion eftersom jag var sjuk förra tisdagen
så det var kul.Efter bilden var det lunch och sen matte/no ganska kul var det
också sen cyklade jag och ida hem till ida vi fikade lite och så sen vid halv fem
kom pappa och hämdade mig och då åkte vi hem och åt med mamma sen nu ska
jag snart byta om för jag ska på träning klockan halv sju så vi hörs efter den men
ni får ha det så grymt bra i det fin fina vädret och passa på att vara ute nu när det
är så bra.Aja pussis / maria (LL)




saknar dig och ditt
happy face (: <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin