skolan ägde hårt idag (:

2009-09-17 16:48:31
kategori: Allmänt   [0] kommentera


hahaha typ första gången skola nångonsin har varit så roligt,asså det var helt sjukt :)
Först hade vi so helt okej faktisk,jag brukar hata so men det var en okej lektion
sen så hade vi lite raster och sånt efter det lunch sen efter lunchen hade vi hk
för första gången.Vi hade inte så jättekul på den men sen kom det roliga.Vi åt ju
typ sjukt mycket söt saker igår som kom nu i flummighet nu tror jag för då såg vi
att frillen skulle baka så då frågade vi han om vi fick det och det fick vi för det var ingen
annan som hade frågat så då bakade vi med han och skrev på tavan och flummade till
det hela sjukt till ojojoj fanny asplund maria jonasson och olivia nyberg shit vi hade
grymt kul och det hoppas jag blir fler gången när ollibolli är med också saknar dig grymt vännen
om du läser detta så du måste komma imorgon okej ? (: aja ni kommer aldrig fatta hur sjukt kul
vi hade med frillen asså !!! aja nu ska jag äta sen på skidträning hörs mer ikväll juste idol är det också
ikväll men nu ska jag ta och äta.Det kommer inga bilder idag på det fina vi gjorde på tavlan för mitt minnes-
kort var fullt men jag tog kort endå men det sparades ju såklart inte men om det finns kvar imorgon så då
kommer det kort på det. jag saknar dig olivia björk <33


pussis / maria (LL)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin