söndag (:

2009-09-20 18:11:28
kategori: Allmänt   [0] kommentera



kom nyss hem och har ätit för en stund sedan.
Idag har jag först varit hemma och städat mitt
rum sen gjorde jag mig klar och mamma skjussade
in mig till stan förstskulle jag vara med ida men hon
hjälpte olivia nyberg med hennes läxa så då fick inte
jag och fanny komma dit så då ringde jag älsklings
olivia och frågade vart hon var och då var hon i stan
så då gick jag till henne och vi gick runt lite sen kom
fanny in.Då gick vi också runt och kollade lite sen åkte
jag hem vi fem och nu ska jag snart börja med engelska
läxan och kolla på nån film så vi hörs mer ikväll eller imorgon,
hoppas ni gillade dom snygga bilderna från kvällen igår aja
pussis / maria (LL)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin