iiih :)

2010-04-02 19:50:30
kategori: Allmänt   [0] kommentera
åh jag är så glad just nu,jag kom hem från ytterhogdal för ett
tag sedan.Sen igår vann jag med typ en minut före sara,det var
klassiskt gemensamstart.Jag hade grymt bra skidor och grymt
glid.Sen vid nio i morse så åkte jag mamma och mathias till
ytterhogdal där jag tävlade sista tävlingen på fyrfasen.Det var
skate,1,5 km x 2.Första varvet ledde jag till en backe där sara
tyckte sen kom jag ikapp henne innan vi skulle varva.Sen drog
hon ifrån mer och mer typ men jag orkade inte ta ikapp sen
på samma ställe som jag tog ikapp på första varvet så tog
jag in på henne så jag låg precis bakom henne och kom
med i suuuget och sen spurtade jag ifrån henne på upploppet.
Så sjukt nööjd med helgen,nu ska jag svulla godis och glad påsk
på er.


puss och kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin