the way you make me feel.

2010-04-03 22:49:02
kategori: Allmänt   [0] kommentera
jag ångrade mig ganska fort och ville fortsätta blogga haha,
men den här dagen har varit riktigt häärlig.Först var jag inne
ganska länge fattar inte varför men sen gick jag ut i soolen och
solade lite sen in och städade lite.Sen fixade vi till lite mat och
typ bara myst hela kvällen och nu äntligen fick jag låna datan
som mathias typ har suttit vid i flera timmar -.- men imorgon
ska jag åka till bruksvallarna med anglica så det kommer nog
mycket bilder här på bloggen nu i veckan.Men först ska jag åka
skidor med mamma och catarina :) nu ska jag faktiskt lägga mig
i min grymt sköööna sääng,godnatt <3


puss och kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin