I CAN SEE YOURE SAD, EVEN WHEN YOU SMILE.

2010-08-19 16:54:45
kategori: Allmänt   [0] kommentera
förlåt för dålig uppdatering men igår hade jag full upp med att packa och
sånt.Sen skulle jag upp halv fem i morse så jag la mig ganska tidigt.

Tåget gick klockan sex från östersund sen var vi framme i stockholm
vid elva.Sen har vi gått runt och kollat på stan men jag hittade inte så
mkt :/ men imorgon ska vi ner på stan också och sen sticker vi till grönan.

Men jag hittade två nagellack,en adidas väska,ett par tränings byxor och ett
par skor i alla fall,sen såg jag ju massa snyggt men jag ville inte köpa så mkt
eftersom det finns så många fler affärer där det kan finnas snyggare saker.
hörs senare. puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin