If you find him, tell him that I love him.

2010-08-06 22:15:40
kategori: Allmänt   [2] kommentera


bild från skolavslutningen i år,kan inte fatta att lovet snart är slut.

förlåt  så himla mkt för så usel uppdatering idag.Men jag vet inte mitt
internett har inte funkat på hela dagen.Men idag har jag bara slappat
hela dagen,så otroligt skönt.Haha jag har gått runt i en mjukis tröja
och barbent hela dagen :')

Kollat en hel del på teve har jag hunnit
med också.Sen pratade jag med gustav för ett tag sedan,haha en
fett kul vän till mig.Som också ska på åsarna lägret.fett med kul.
Hörs imorgon och då lovar jag fett bra uppdatering :)
puss

fin bild:)

sommaren har verkligen gått fort.

2010-08-06 22:53:36

http://baraewes.blogg.se/2010/august/tavling-design.html#comment



Anmäl dej till tävlingen nu, utnytja din chans!

LYCKA TILL! :) ♥

2010-08-07 13:44:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin