dag 3 - mina föräldrar.

2010-12-08 15:22:00
kategori: Allmänt   [0] kommentera
tänker inte berätta så mycket om mina föräldrar här,det
känns lite för personligt för min del men lite ska ni få veta.
min mamma : Jag skulle absolut inte klara mig utan min
mamma,hon är helt underbar.Hon finns alltid där och stöttar
mig till 110 procent,vi är så lika så jag älskar att vara med
henne.Hon är alltid så glad och det smittar alltid av sig på
mig,jag älskar verkligen min mamma.
min pappa : Min pappa är också helt underbar och
jag älskar verkligen han.Vi har ganska mycket gemensamt
och vi brukar ofta träna och åka längdskidor tillsammans.
Har varit sur och less på han ganska mycket på slutet
men varför tänker jag inte säga,men han är endå
bäst och jag älskar han grymt mycket.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin