for the first time.

2010-12-28 12:13:39
kategori: Allmänt   [3] kommentera

Nu har jag bytt om och fixat mig så nu ska jag gå ner och äta sen sticker vi iväg till stan,hörs när
jag kommer hem.Får se om jag får med mig nått hem.puss

Fin blogg, du verkar vara en tjej med båda fötterna på jorden. :)

2010-12-28 12:43:47

oj, det va så länge sen jag gjorde det. Testa att gå in på designadinblogg.se och kolla fall du hittar, annars får du höra av dej igen, så ska jag försöka komma på hur det var man gjorde :)

2010-12-28 15:50:44

sv: hej alltså det är nog lättast att du googla på " större bilder på blogg.se " för innan jag har fått förklarat det har det tagit ett bra tag och jag är verkligen inte personen som e duktig på att förklara saker så :D heheh googla så ska du få se att du lyckas få bilderna större :D massor med kramar och tack :D du :D tack

2010-12-28 16:24:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin