he was always there to help her out ♥

2010-12-30 21:06:05
kategori: Allmänt   [2] kommentera
Wilma kom hit vid tre och åkte hem vid åtta tiden,vi har haft det grymt mysigt.Vi kollade på film,
snackade,garvade åt allt och inget och gick ut och fotade i mörkret.Det blev bara suddiga bilder
typ men imorgon ska hon kanske komma tidigare och då kan vi fota när det är ljusare.
Nu har jag precis kollat klart på victoria secret show och tänkte ta mig ett bad och sen
lägga mig så att jag är frisk imorgon och då kanske jag kan träna.Hörs imorgon,puss.

okej :) ne det verkar inte fungera :)

2010-12-30 22:52:08

okej :) ne det verkar inte fungera :)

2010-12-30 22:52:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin