I WANNA GIVE YOU MY NAME.

2010-12-08 15:38:42
kategori: Allmänt   [2] kommentera
Kom precis hem från skolan och pappa hämtade mig där vid ett sen
åkte vi upp till ösk och tränade,efter det hem till mamma och snabb
duschade.Sen åkte vi vidare på alla möjliga affärer som hade sängar
och till slut hittade jag den perfekta sängen för mitt rum.Så nu
ska jag packa med massa saker från mamma och sedan åka
ut till ås och börja fixa i mitt rum.Hörs kanske senare ikväll
om jag har nått internett.puss

hoppas du haft en bra dag <3

2010-12-09 10:33:35

DELTA I KVÄLLENS BLOGG HOS MIG!! :)

Vinnaren dras 22.00 och priset är ett gästinlägg i min blogg!



Missa inte chansen!! :D

2010-12-09 17:46:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin