If you find him, tell him that I love him.

2010-12-30 12:53:02
kategori: Allmänt   [3] kommentera
Har legat och sovit ett tag,är rätt slut men nu börjar jag piggna till.Snart kommer wilma hit och det är grymt
fint väder ute så vi ska ut och fota lite.Så nu måste jag plocka ihop lite i mitt rum och bädda sängen sen
fixa mig.Hörs sen,puss.

vad fina bilder :)

2010-12-30 13:11:34

den som kommenterade har ju samma ipnummer, alltså är det samma person som kommenterade alla tre kommetarerna, men med olika namn :) alltså, jag försökte lägga in så det blev din gamla stilmall, men det verkar inte funka, jag kan testa en gång till, annars får du fråga någon annan :)

2010-12-30 16:21:22

den som kommenterade har ju samma ipnummer, alltså är det samma person som kommenterade alla tre kommetarerna, men med olika namn :) alltså, jag försökte lägga in så det blev din gamla stilmall, men det verkar inte funka, jag kan testa en gång till, annars får du fråga någon annan :)

2010-12-30 16:21:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin