nu kan du få mig så lätt.

2010-12-03 14:56:17
kategori: Allmänt   [1] kommentera

Sitter på skolan och väntar på att pappa ska hämta mig för att det är
sjukt kallt ute och jag tänker inte bli sjuk nu när det är tävlingar i
helgen och allt.Skolan idag var så sjukt rolig först hade vi språk
sen slöjd och efter det åt vi lunch.Sen hade vi so i tre timmar och
det var riktigt roligt,jag,olivia n och fanny satt inne i ett data rum
och skrattade åt allt vi sa.Vi var nog grymt trött men kul hade vi,nu
ska jag åka hem och packa,hörs kanske sen.puss

det blir nog mest slappe med en massa musik och film :D kanske även tar o bakar nåt ikväll ^^. vad händer för din del då? :) kramis

2010-12-03 15:09:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin