a hero of war.

2010-02-28 18:41:35
kategori: Allmänt   [2] kommentera

hejsan svejsan jag är fett trött om ni ville veta xD kom hem från
mora vid halv sex sen la jag mig i baadet och tog det fett lugnt
hade tävlat idag och jag kom 15 av 80 ganska nöjd med tanke på
att jag inte har tränat eller åkt skidor i huvutaget sen kalle förra
helgen för jag har varit lite små sjuk nu i veckan.Jag och wilma
hade i alla fall fett kul hon kom 20 och vi tävlade i samma klass
för det var dubbel klass :D men nu ska jag plugga och kolla
på herrarna när dom kör 5 milen :D puss <3



juste jag har ju namnsdag idag så tack för alla fina och grattis smsen :D



Lina (:

Fett duktiga ni va då !! :D

Grattis till er !! :DD

2010-03-01 21:37:32
Lina (:

Fett duktiga ni va då !! :D

Grattis till er !! :DD

2010-03-01 21:38:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin